Mikor és kinek javasolt a fogimplantátum?
Implantátum, 2024.08.14.
A személyes márkaépítés fogászatok számára tartogatott lehetőségeiről, illetve a legjobb hatékonysággal működő módszereiről.
A szakértői személyes márkaépítés közép- és hosszútávon is az egyik legnagyobb nyereséggel kecsegtető marketingstratégia lehet egy fogászatnak. Kevesen csinálják, sokan egyenesen tartanak tőle, holott valójában potenciális aranybányának számít.
A cikkben megmutatjuk a személyes márkaépítés leghatékonyabb módszereit egy fogászat esetében, természetesen a befektetett energiáért cserébe várható eredményekkel együtt.
A hazai fogászatok ádáz harcot vívnak egymással minden páciensért. Nemcsak a fogászati szempontból jelentősnek számító régiókban megy a könyöklés, a kőkemény verseny országos viszonylatban is tetten érhető.
A legtöbben a minőségi ellátás, a fájdalommentes beavatkozások, vagy a hollywoodi mosoly ígéretére apellálva hirdetnek. Természetesen a kedvezmények és a különféle akciók is gyakori módszerek pácienscsalogató célzattal.
Teljesen más stratégiát követve lehet csak kitűnni a tömegből, elkerülve a profitgyilkos árversenyt. Fel kell ismerni, hogy a személyes márkaépítésre viszonylag kevés fogászat épít, a benne rejlő elképesztő potenciál ellenére is.
Kezdjük a belépő szinttel, vagyis a rendszeresen karbantartott szakmai bloggal. Eredményesen lehet ugyanis szakértői személyes márkát építeni olyan cikkekkel, amik a leendő páciensek egy-egy problémájával foglalkoznak.
Majdhogynem kötelező eleme a személyes márkaépítésnek a közösségi média jelenlét. Egy fogászat esetében a vizuális tartalmak dominálhatnak, ezért főként a Facebook és Instagram bejegyzésekre érdemes fókuszálni.
A személyes márkaépítés leghatékonyabb eszköze pedig egy fogászat esetében a videó. Kétségtelen, hogy bele kell tenni a szükséges munkát és erőforrást, a megtérüléshez pedig kell néhány hónap. Az eredmények tükrében viszont egyértelműen megéri ez a stratégia.
Amikor a szóba jöhető fogászatok között kell dönteni, a páciens bizalmi alapon is dönt. Egy megbízható, felkészült és a vendéggel kedvesen bánó fogászat kedvéért pedig akár hajlandó többet fizetni, vagy messzebbre utazni.
Fogászatként a személyes márkaépítésre fókuszálva olyan páciensekre tehetünk szert, akik még az ország másik szegletéből is hozzánk jönnek. Akiket meggyőz a személyes márkánk, a területünk szakértőjeként gondolnak ránk, és másoknak is minket ajánlanak.
Ezzel a várható eredménnyel kecsegtet tehát a személyes márkaépítés egy fogászatnál. Már középtávon visszahozza a befektetést, hosszabb távon pedig a lehető legkedvezőbb stratégiának bizonyulhat.
Szakértő márkaépítés, videós kampányok, adatbázis építés, stratégiai tanácsadásért kérj díjmentes konzultációt:
KDP
További Fogászat magazin cikkek
Mikor és kinek javasolt a fogimplantátum?
Implantátum, 2024.08.14.
Milyen munkalehetőségek adódnak fogászati asszisztensként Pécsen?
hirdetés, 2024.05.26.
Gyógynövényekkel és házi praktikákkal a kisbabák könnyebb fogzásáért
tudástár, 2024.04.18.
Fogaink egészsége általános egészségünkre is kihat
hirdetés, 2024.01.10.
Így teszi kíméletesebbé a technológia a fogászati kezeléseket
Implantátum, 2022.06.27.
Amit az 5 legnépszerűbb fogszabályzóról tudni kell
hirdetés, 2022.06.27.
Straumann - DentUpGrade együttműködés
Straumann, 2021.11.19.
High Dental, csúcsminőség Szeged belvárosában
Straumann, 2021.05.07.
A Fogászat.hu oldal hivatalos támogatója