A dental szakma kékóceánja, avagy személyes márkaépítés fogászatoknak

-
Marketing, 2021.02.10.

A dental szakma kékóceánja, avagy személyes márkaépítés fogászatoknak

A személyes márkaépítés fogászatok számára tartogatott lehetőségeiről, illetve a legjobb hatékonysággal működő módszereiről.


A szakértői személyes márkaépítés közép- és hosszútávon is az egyik legnagyobb nyereséggel kecsegtető marketingstratégia lehet egy fogászatnak. Kevesen csinálják, sokan egyenesen tartanak tőle, holott valójában potenciális aranybányának számít.

A cikkben megmutatjuk a személyes márkaépítés leghatékonyabb módszereit egy fogászat esetében, természetesen a befektetett energiáért cserébe várható eredményekkel együtt.

Ezért lehet nyerő a személyes márkaépítésre fókuszálni fogászatként

A hazai fogászatok ádáz harcot vívnak egymással minden páciensért. Nemcsak a fogászati szempontból jelentősnek számító régiókban megy a könyöklés, a kőkemény verseny országos viszonylatban is tetten érhető.

A legtöbben a minőségi ellátás, a fájdalommentes beavatkozások, vagy a hollywoodi mosoly ígéretére apellálva hirdetnek. Természetesen a kedvezmények és a különféle akciók is gyakori módszerek pácienscsalogató célzattal.

Teljesen más stratégiát követve lehet csak kitűnni a tömegből, elkerülve a profitgyilkos árversenyt. Fel kell ismerni, hogy a személyes márkaépítésre viszonylag kevés fogászat épít, a benne rejlő elképesztő potenciál ellenére is.

A szakértői személyes márkaépítés hatékony eszközei fogászatoknak

Kezdjük a belépő szinttel, vagyis a rendszeresen karbantartott szakmai bloggal. Eredményesen lehet ugyanis szakértői személyes márkát építeni olyan cikkekkel, amik a leendő páciensek egy-egy problémájával foglalkoznak.

Majdhogynem kötelező eleme a személyes márkaépítésnek a közösségi média jelenlét. Egy fogászat esetében a vizuális tartalmak dominálhatnak, ezért főként a Facebook és Instagram bejegyzésekre érdemes fókuszálni.

A személyes márkaépítés leghatékonyabb eszköze pedig egy fogászat esetében a videó. Kétségtelen, hogy bele kell tenni a szükséges munkát és erőforrást, a megtérüléshez pedig kell néhány hónap. Az eredmények tükrében viszont egyértelműen megéri ez a stratégia.

Minőségi és visszatérő páciensek a személyes márkaépítés eredményeként

Amikor a szóba jöhető fogászatok között kell dönteni, a páciens bizalmi alapon is dönt. Egy megbízható, felkészült és a vendéggel kedvesen bánó fogászat kedvéért pedig akár hajlandó többet fizetni, vagy messzebbre utazni.

Fogászatként a személyes márkaépítésre fókuszálva olyan páciensekre tehetünk szert, akik még az ország másik szegletéből is hozzánk jönnek. Akiket meggyőz a személyes márkánk, a területünk szakértőjeként gondolnak ránk, és másoknak is minket ajánlanak.

Ezzel a várható eredménnyel kecsegtet tehát a személyes márkaépítés egy fogászatnál. Már középtávon visszahozza a befektetést, hosszabb távon pedig a lehető legkedvezőbb stratégiának bizonyulhat.

Szakértő márkaépítés, videós kampányok, adatbázis építés, stratégiai tanácsadásért kérj díjmentes konzultációt:

KDP

Tetszett a(z) A dental szakma kékóceánja, avagy személyes márkaépítés fogászatoknak magazin cikk? Ha igen, oszd meg másokkal!
Tetszett a(z) A dental szakma kékóceánja, avagy személyes márkaépítés fogászatoknak magazin cikk? Írd meg véleményed!

További Fogászat magazin cikkek

Mikor és kinek javasolt a fogimplantátum?

A fogászati implantáció egyre népszerűbb megoldássá válik azok számára, akik fogvesztéssel küzdenek. Az implantátumok tartós és esztétikus megoldást nyújtanak, amely helyreállítja a fogak funkcióját és megjelenését. De mikor és kinek javasolt a fogimplantátum beültetése?

Implantátum, 2024.08.14.

Milyen munkalehetőségek adódnak fogászati asszisztensként Pécsen?

A fogorvos az emberek rémálma – ez az állítás egyre kevésbé igaz szerencsére. Ez pedig a javuló egészségügyi szolgáltatások minőségének is köszönhető. Ahogy magánemberként két lehetősége van az embernek, úgy fogorvosként vagy fogászati asszisztensként is el lehet helyezkedni az állami vagy magánklinikai szférában egyaránt.

hirdetés, 2024.05.26.

Fogaink egészsége általános egészségünkre is kihat

Fogszuvasodás, fogínygyulladás, fogvesztés, rendezetlen fogsor – számos mindennapos fogászati problémával kapcsolatosan kimutatható, hogy fogaink egészsége és általános szájhigiéniánk szorosan összefügghet általános egészségünkkel, sőt még lelkiállapotunkkal is.

hirdetés, 2024.01.10.

Így teszi kíméletesebbé a technológia a fogászati kezeléseket

Napról napra szembesülünk vele, hogy a modern technológia gyökerestől megváltoztatta az életünket. Az orvostudomány fejlődésének köszönhetően manapság már a fogászati kezelőkben is kiélvezhetjük a technológia nyújtotta kényelmeket, mégis ritkán esik szó ezekről.

Implantátum, 2022.06.27.

Amit az 5 legnépszerűbb fogszabályzóról tudni kell

Az emberek fogazatát számos kellemetlen probléma érintheti, úgymint ferdén, túl sűrűn vagy épp túl szűkösen álló fogak, a túlharapás, az alulharapás és így tovább. Ezek a rendellenességek minden esetben kellemetlenek, és gyakran súlyosabb szövődményeket is okozhatnak az élet későbbi szakaszaiban. Szerencsére a legtöbb ilyen problémára megoldást kínálnak a fogszabályozó eszközök.

hirdetés, 2022.06.27.

"narrow"

A Fogászat.hu oldal hivatalos támogatója

Straumann Group
Straumann Neodent - Straumann Clearcorrect - Straumann
Gear.svg